Venatoria

Vam anar a Madrid, a visitar la reconeguda FERIA VENATORIA & SUBARU, i l'allotjament on vam estar va resultar ser la seu de la penya blaugrana de Madrid, quines coses!!!




detall de la sala de la penya blaugrana

Un cop dins el recinte firal, la veritat és que em va sorprendre molt la quantitat d'stands que hi havia en un espai tant comprimit, tot i que els visitants més fidels deien que aquest any n'hi havia menys.

Mostra d'alguns exemplars homologats per la junta nacional  aquest 2011
La majoria d'expositors eren orgàniques que es dedicaven a recaptar clients per oferir-los els seus programes de caça, els quals podien ser a l'estat o a l'estranger, però cal destacar els elevats preus, que feien molt exclusiva la seva clientela. Jo només m'ho mirava amb una mica de daler....
Per altra banda, també hi havia grans marques d'òptica i armes presentant els seus últims models.

Exposició del Dr. Romero



La fundació del Dr. Romero va ser una de les visites més didàctiques que vaig presenciar. Hi havia un munt d'esquelets de diferents animals.
A més, hi havia el gremi de taxidermistes, revistes del sector, un stand per divulgar la caça amb arc, artesans i joiers que treballen amb elements relacionats amb la caça,...



Però la veritable excusa per anar a Venatoria va ser per retrobar-nos amb el ferro d'AEPES, i assistir a la seva assamblea anual.
Una bona representació
I un cop allà, no ens vam poder resistir i la representació Catalana d'AEPES ens vam posar mans a l'obra a fer tasques de divulgació de la nostra filosofia i recaptar socis.

El nostre petit racó
Després de tot, puc dir que va ser una molt bona idea anar a la Feria, encara que el meu poder adquisitiu no em permetés lligar cap safari per aquest any. Em conformo amb la gran satisfacció de retrobar-me amb una bona part de socis de l'associació i poder posar cares a molts d'ells.

Comentaris

Entrades populars